Saturday, September 12, 2009


well...neh ayah aku...yg pki baju melayu"mohd sapian b mansor"

kelmarin dier msg aku..."neh,dah byr fitrah x?"...aku blas"eh...oneh kne byr he ayah?"...n ayah aku blas..."yer kene byar!!!"...

tgk ayat kt msg dier...siap ada tanda seruan...hehehe...so, smlm sejurus mangun tito aku cal ayah...ayah ckp aku kene byr fitrah sndri due to i already work n have own income n can afford my own living and also family....aku ckp kene heh?...stil cm x cayer...well...diz is my 1st year working...
mner la aku tau kene byr fitrah...aku argue ag ngn ayah aku bukan ker if blum kawen ayah yg tanggung?...ayah ckp x..."kamu da keje neh jdi byr sndri...kak yong kamu abg taufiq yg byr cos abg taufiq laki dier...

aku pun kater yer la...pneh g byar...ayah kater jgn luper...kewajipan 2...owke2....

aku confius...psl ari2 aku yer2 berbincg ngn kwn2 opis aku n aku plak g ckp if blum kawin ayah yg byar...hehehe...pandai2 jew...

minggu depan b4 blik perak insyaallah aku g byar...
moral of the story jgn memandai2...len kali tanyer btol2 org yg btol2 tau if kiter x pasti ttg sesuatu perkara...

No comments: